Informació general - Notícies publicades en Novembre, 2014

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Novembre, 2014
  • Dimecres, 19
  • cartell historia de la poètica

CONGRÉS INTERNACIONAL "HISTORIA I POLÍTIQUES DE LA MEMÒRIA: LA VIOLÈNCIA POLÍTICA EN LA REPRESENTACIÓ DEL FRANQUISME"

Durant els dies 20, 21 i 22 de novembre en la Sala Polivalent i Sala Àgora del Museu de la Universitat d'Alacant, tindrà lloc el Congrés Internacional %u201CHistòria i Polítiques de la Memòria: La violència política en la representació del Franquisme%u201D.

Organitzat per: Projecte emergent "Història i poètiques de la memòria: La violència política en la representació del franquisme (1977-2007)" (GRE13-29); els grups de recerca %u201CEspanya Contemporània%u201D (EC), %u201CMemòria, Identitats i Ficcions%u201D (MIF) i %u201CMemòria i Identitats literàries i culturals%u201D (MIDEL); el Departament d'Humanitats Contemporànies i l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana (IIFV), de la Universitat d'Alacant i ha comptat amb la col·laboració del CeMaB.

El congrés té caràcter interdisciplinari i ha sigut plantejat en funció dels interessos científics compartits pels grups de recerca que ho organitzen.

Data límit d'inscripció oficial: 15 de novembre de 2014.

Preu: 15 euros per a estudiants de la UA i aturats i 25 euros la resta d'assistents.

Informació i matrícula

Webhttp://dhcon.ua.es/es/congreshpm2014

• Dimarts, 18
  • Seminari Alberto Ortiz

SEMINARIO A CARGO DEL DR. ALBERTO ORTIZ, "PENSAMIENTO Y LITERATURA EN EL BARROCO NOVOHISPANO"

El dilluns 24 de 8:00 a 10:00 i de 12:00 a 14:00 i el dimarts 25 de novembre de 10:00 a 12:00 hores tindrà lloc, en el CeMaB, el seminari a càrrec del Dr. Alberto Ortiz, "Pensamiento y literatura en el barroco novohispano". Organitzat pel Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti i amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística i el Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura.

• Dimarts, 11
  • cartell geografia i paisatge

SEMINARIO "GEOGRAFÍA Y PAISAJE EN LA LITERATURA ESPAÑOLA E HISPANOAMERICANA"

Durant els dies 10 i 11 de desembre tindrà lloc, en el CeMaB, el Seminari ”Geografía y paisaje en la literatura española e hispanoamericana”, dirigit per Jorge Olcina i Eva Valero.

El seminari pretén ser una posada al dia de recerques dutes a terme en els últims anys en diferents universitats espanyoles en relació amb les formes de transmissió escrita, a través de les obres literàries, de les sensacions i de la fascinació de l'espai geogràfic en la narrativa espanyola i hispanoamericana.

Organitzat pel Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti i amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, la facultat de Filosofia i Leras, el Departament d'Anàlisi Geogràfica Regional i Geografia Física i el Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura.

Reconegut per 15 hores ICE

INSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: La matrícula és GRATUÏTA. La inscripció es pot realitzar fins al 9 de desembreenviant al correu electrònic centro.benedetti@ua.es les següents dades: nom i cognoms, DNI, adreça postal, telèfon i correu electrònicPrograma

• Divendres, 7
  • Seminario hispano-argentino

VIII SEMINARIO HISPANO-ARGENTINO "LOS DISCURSOS SOCIALES DE LAS EMOCIONES"

Del 27 al 28 de novembre tindrà lloc, en el CeMaB, el VIII Seminario Hispano-Argentino “Los discursos sociales de las emociones”. Organitzat pel Departament de Sociologia II, Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura i el Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti, en coorganización amb la Facultat d'Humanitats de la Universitat Nacional del Litoral (Argentina), i amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i la Facultat de Filosofia i Lletres.

L'objectiu d'aquesta VIII edició del Seminari és intentar abordar la funció social i discursiva de les emocions des d'una perspectiva interdisciplinària.

INSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: La matrícula és GRATUÏTA. La inscripció es pot realitzar fins al 26 de novembre a través del correu electrònic, centro.benedetti@ua.es, enviant les següents dades: Cognoms, Nom; DNI; adreça postal; telèfon i email.

Reconegut amb 10 hores ICE

• Tornar al tauler principal

Alacant (Spain)

Fax: (+34) 96 590 9452