Seminaris, jornades i activitats culturals (CURS 2014-2015)

CURS 2014-2015

23/02/2015
XVII JORNADES D'ESTUDIS DE LINGÜÍSTICA "LLENGUATGE I ESPORT"

Els dies 2, 3 i 4 de març, les àrees de Llengua Espanyola i Lingüística General celebren les XVII Jornades d'Estudis de Lingüística, que enguany tracten sobre "Llenguatge i Esport". Comptarem amb la presència de lingüistes, periodistes esportius i professors de Ciències de l'Esport. Les conferències tindran lloc en el Saló d'Actes de l'Aulari II. La matrícula es farà en la secretaria del Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura. S'estendrà una certificació d'assistència de 15 hores.

19/09/2014
VI CURS CURSE D'ESPAÑOL ACADÈMIC PER A ALUMNES ESTRANGERS DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Del 14 d'octubre al 20 de novembre de 2014 tindrà lloc VI Curs d'Español Acadèmic per a Alumnes Estrangers de la Universitat d'Alacant.

Lloc de matrícula: Secretaria del Dpto. Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura 2ª Planta Edifici de Filologia Faculteu de Filosofia i Lletres

Pagament de matrícula: Del 10 de setembre al 14 d'octubre

Requisits: Ser alumne estranger de la Universitat d'Alacant i posseir com a mínim un nivell B1 d'espanyol.

Criteris d'admissió: Per ordre d'inscripció

Preu: 45%u20AC

24/09/2014
Parles o signas?. Iniciació a la llengua de signes espanyola (LSE) A1.1

Del 06 d'octubre al 15 de desembre de 2014 tindrà lloc ¿Parles o signas?. Iniciació a la llengua de signes espanyola (LSE) A1.1 en la Universitat d'Alacant

Termini de preinscripció: fins al 15 d'octubre

Preu:

• Alumne UA: 150%u20AC
  • Personal extern: 175%u20AC

Requisits: Aquest curs és una iniciació a la LSE pel que no es requereixen coneixements previs.

Programa i butlletí d'inscripció

18/11/2014
SEMINARI A CÀRREC DEL DR. ALBERTO ORTIZ, "PENSAMIENTO Y LITERATURA EN EL BARROCO NOVOHISPANO"

El dilluns 24 de 8:00 a 10:00 i de 12:00 a 14:00 i el dimarts 25 de novembre de 10:00 a 12:00 hores tindrà lloc, en el CeMaB, el seminari a càrrec del Dr. Alberto Ortiz, "Pensamiento y literatura en el barroco novohispano". Organitzat pel Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti i amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística i el Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura.

07/11/2014
VIII SEMINARIO HISPANO-ARGENTINO "LOS DISCURSOS SOCIALES DE LAS EMOCIONES"

Del 27 al 28 de novembre tindrà lloc, en el CeMaB, el VIII Seminario Hispano-Argentino “Los discursos sociales de las emociones”. Organitzat pel Departament de Sociologia II, Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura i el Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti, en coorganización amb la Facultat d'Humanitats de la Universitat Nacional del Litoral (Argentina), i amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i la Facultat de Filosofia i Lletres.

L'objectiu d'aquesta VIII edició del Seminari és intentar abordar la funció social i discursiva de les emocions des d'una perspectiva interdisciplinària.

INSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: La matrícula és GRATUÏTA. La inscripció es pot realitzar fins al 26 de novembre a través del correu electrònic, centro.benedetti@ua.es, enviant les següents dades: Cognoms, Nom; DNI; adreça postal; telèfon i email.

Reconegut amb 10 hores ICE

11/11/2014
SEMINARI "GEOGRAFÍA Y PAISAJE EN LA LITERATURA ESPAÑOLA E HISPANOAMERICANA"

Durant els dies 10 i 11 de desembre tindrà lloc, en el CeMaB, el Seminari ”Geografía y paisaje en la literatura española e hispanoamericana”, dirigit per Jorge Olcina i Eva Valero.

El seminari pretén ser una posada al dia de recerques dutes a terme en els últims anys en diferents universitats espanyoles en relació amb les formes de transmissió escrita, a través de les obres literàries, de les sensacions i de la fascinació de l'espai geogràfic en la narrativa espanyola i hispanoamericana.

Organitzat pel Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti i amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, la facultat de Filosofia i Leras, el Departament d'Anàlisi Geogràfica Regional i Geografia Física i el Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura.

Reconegut per 15 hores ICE

INSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: La matrícula és GRATUÏTA. La inscripció es pot realitzar fins al 9 de desembreenviant al correu electrònic centro.benedetti@ua.es les següents dades: nom i cognoms, DNI, adreça postal, telèfon i correu electrònic.

29/10/2014
SEMINARI "DONA I ESCRIPTURA EN L'AMÈRICA VIRREINAL"

Del 2 al 4 de desembre tindrà lloc, en el CeMaB, el Seminari %u201CDona i escriptura en l'Amèrica Virreinal%u201D. Organitzat pel Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti i el Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura de la Universitat d'Alacant i amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística i Facultat de Filosofia i Lletres de la UA.

INSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: La inscripció es realitzarà de forma GRATUÏTA, fins al dia 2 de desembre, a través del correu electrònic, centro.benedetti@ua.es, enviant les següents dades de matrícula: Cognoms, Nom; DNI; adreça postal; telèfon i email.

Activitats curse 2013-2014

Alacant (Spain)

Fax: (+34) 96 590 9452

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Filolog%C3%ADa-Espa%C3%B1ola-Ling%C3%BC%C3%ADstica-General-y-Teor%C3%ADa-de-la-Literatura/232039910190122